Димитър Николов

Тя ще бъде разгледана на следващото заседание на Общинския съвет

Димитър Николов внесе докладна за нова пътна връзка на бургаския кв. "Меден рудник"

2246 | 23 апр. 2019 | 12:00

Идентифицираният терен за новото пътно трасе е предимно равнинен, като надморска височина е близо до морското ниво

Димитър Николов-1546068323.jpg-1556010154.jpg

Кметът Димитър Николов внесе докладна записка, която да се разгледа при следващото заседание на местния парламент другата седмица. Тя е за изготвяне на подробен устройствен план, одобряване на задание и осигуряване на средства за изготвяне на прединвестиционни проучвания за изграждане на нова пътна връзка на "Меден рудник" с останалия свят. Това съобщиха от община Бургас.

В момента транспортното обслужване на най-големия жилищен комплекс в Бургас се осъществява основно по бул. "Захарий Стоянов", който в момента се ремонтира и това допълнително затруднява движението по него. Алтернативното трасе е сложно, но възможно за изпълнение. Община Бургас вече идентифицира неговото начало и край. Най-трудна е средната част, именно затова са нужни спешните прединвестиционни проучвания.

Началната и финалната точка на предвиденото ново трасе ще са две кръстовища, като тепърва ще се реши от какъв вид е най-подходящо да бъдат те. Първото е ситуирано в района на продължението на ул. "Александър Георгиев Коджакафалията" след "Битака" и преди Пречиствателната станция на "Меден рудник". Второто кръстовище е предвидено при връзката на потенциалното трасе с републикански път I-9 - по пътя към Созопол, малко преди бензиностанция "Лукойл". За да се осъществи връзката между двете кръстовища, ще се наложи преминаването през водни площи.

Изграждането на нова пътна връзка през следващите години се налага и заради предстоящото допълнителното усвояване на незастроените към момента терени при входа на "Меден рудник", чрез създаването на нова индустриална зона. В нея ще има нови работни места, повече пътуващи хора и трябва предварително да се мисли за качествена обслужваща инфраструктура.

Идентифицираният терен за новото пътно трасе е предимно равнинен, като надморска височина е близо до морското ниво. Той е подходящ за провеждането на пътната инфраструктура без значителни разлики в нивелацията. Важна особеност е наличието на съществуващи съоръжения и елементи на техническата инфраструктура - високоволтови въздушни кабелни линии за пренос на електрическа енергия, въздушни електропроводи, продуктопровод, канали и водопроводи. Всички те следва да бъдат обследвани в едно със сервитутите им и проектното решение да бъде максимално съобразено с тях и нормативните изисквания.

Съгласно схемата на културно-историческото наследство към ОУП на гр. Бургас, в територията няма недвижими културни ценности, археологически обекти и техни охранителни зони. Трасето не преминава през защитени територии или територии със специален режим на опазване.

Територията, предмет на проучване и проектиране, обхваща поземлени имоти основно извън строителните граници на гр. Бургас, в територията южно от ж.к. "Меден рудник", Промишлена зона "Юг" и републикански път I-9 "ГКПП ДУРАНКУЛАК - Бургас - ГКПП МАЛКО ТЪРНОВО".

 


От категорията

Борисов гневен: Да се махат всички замесени със смъртта на 3-годишното дете!

Борисов гневен : Да се махат всички замесени със смъртта на 3-годишното дете!-1574239308.jpg

От наша страна това, което трябва да се направи, ще се направи днес. Незабавно ...

20 ноем. 2019 | 10:33

Валери Симеонов е избран за зам.-председател на 44-тото НС, ДПС напуснаха пленарната зала

-1561610140.jpg

Парламентът освободи Цветелин Софрониев като член на Комисията за защита на ...

20 ноем. 2019 | 09:25

Ананиев извика в министерството директорите на болниците, свързани с починалото дете

-1550662658.jpg

Премиерът обяви, че те трябва да бъдат временно отстранени до приключване на ...

20 ноем. 2019 | 13:10

ДПС за номинацията на Цацаров за КПКОНПИ: Богатство за всяка държава е да използва този потенциал

-1519209351.jpg

Моето и на моите колеги мнение за безспорната личност на главен прокурор, за ...

20 ноем. 2019 | 12:52

За да коментирате, трябва да влезете в системата. Моля, въведете потребителско име и парола, а ако все още нямате регистрация, си направете. Процедурата няма да отнеме повече от няколко минути, а за Ваше удобство може още по-бързо да влезете с профила си във Фейсбук.


Незабравка


23 апр. 2019 | 17:37



"Крадем! И пак ще крадем! България окрадохме и Европата ще окрадем!"


За да коментирате, трябва да влезете в системата. Моля, въведете потребителско име и парола, а ако все още нямате регистрация, си направете. Процедурата няма да отнеме повече от няколко минути, а за Ваше удобство може още по-бързо да влезете с профила си във Фейсбук.


proksima


23 апр. 2019 | 16:16



Toя е бургаският крадец на боко трети !


За да коментирате, трябва да влезете в системата. Моля, въведете потребителско име и парола, а ако все още нямате регистрация, си направете. Процедурата няма да отнеме повече от няколко минути, а за Ваше удобство може още по-бързо да влезете с профила си във Фейсбук.


PrastoveteMU


23 апр. 2019 | 12:25



http: afera.bg wp content uploads 2019 04 BOKO MAGISTRALI IVAILO7.jpg Виктория Тинтерова: ПЪТЕПИС ПО ПЪТИЩАТА НА БАЙ Х. Напъва ме да напиша един пътепис. Пет дни пообикалихме част от рОдината. Пъво по магистрала Тракия. За десетгодишното си царуване, Баце построи 1 малка, сладка магистралка. Сладка, защото всичко малко е сладко. Хората вече строят четири, че и петлентови магистрали, а нащо с две платна. Около 1 3 обаче и с две платна не е, щото непрекъснато се отбивахме в насрещното платно, защото в нащо множество работници се подпираха на едни лопати в сянката на валяци, самосвали и фадроми и замислено и леко завистливо зяпаха потока от коли. Когато свършиха ремонтите, започна едно адско друсане. Гледаш нов асфалт, сладък, черничък и аха да се възторгнеш, бааам друсане. Ама голямо друсане. На връщане си събирахме зъбите ., други си събираха бъбреците, джантите, ауспусите Иначе наоколо едни реклами, ще речеш, че сме в Сан Франциско


За да коментирате, трябва да влезете в системата. Моля, въведете потребителско име и парола, а ако все още нямате регистрация, си направете. Процедурата няма да отнеме повече от няколко минути, а за Ваше удобство може още по-бързо да влезете с профила си във Фейсбук.