Двама посланици дадоха старт на продажбата на американско говеждо

Посланик Херо Мустафа и шеф Джон Кадю, световен посланик на американското говеждо откриха Американските седмици в магазините на МЕТРО

Двама посланици дадоха старт на продажбата на американско говеждо

6159 | 11 февр. 2020 | 21:23

От три години налагаме автентични български продукти, вкусове и рецепти, но предлагаме и интересни международни продукти, които да разнообразят менюто на нашите клиенти, каза Атила Йенисен, главен изпълнителен директор на веригата

Двама посланици дадоха старт на продажбата на американско говеждо-1581449049.jpgДвама посланици дадоха старт на продажбата на американско говеждо-1581449036.jpgДвама посланици дадоха старт на продажбата на американско говеждо-1581449019.jpg

 

 

Професионални готвачи, ресторантьори и кулинарни блогъри имаха възможност да се запознаят с високото качество на американското говеждо, на специална демонстрация в кулинарната МЕТРО Академия, с участието на американския шеф готвач Джон Кадю, световен посланик на американското месо.

 

Специален гост на събитието бе посланичката на САЩ в България, Херо Мустафа, която, заедно с Атила Йенисен, Главен изпълнителен директор на МЕТРО, официално откри събитието и даде старт и на Американските седмици на веригата.“За мен храната е един от любимите ми начини за опознаване на местната култура, универсален език, който ни обединява.“, каза посланик Мустафа.

 

„През последните три години, с помощта и на министерството на земеделието, положихме много усилия, за да подкрепим предлагането на местни продукти, автентични вкусове и рецепти, които ще продължат и занапред.“, каза Атила Йенисен, Главен изпълнителен директор на МЕТРО. „Знаем, че нашите клиенти предпочитат това, но заедно с това търсят и международни продукти, за да разнообразят своето меню, сред които е и говеждото месо, което е особено важно за гастрономията.“ Доц. д-р Янко Иванов, заместник-министър на МЗХГ с ресор животновъдство, здравеопазване на животните и политики в агрохранителната верига бе сред гостите на събитието.

 

Кулинарната презентация на Джон Кадю представи говеждо месо от автентичен произход, предлагано за първи път от МЕТРО и все още недостатъчно познато на българския пазар. Акцент на презентацията бяха артикулите -три тип, бол тип, фланк стек и чък рол, подходящи за стекове, но от различни анатомични части на животното. С помощта на екипа на МЕТРО Академия българските ресторантьори и готвачи се запознаха с техники на транжиране и подготовка на месото и приготовлението му, даващи възможност максимално и по най-ефективен начин да се използва качественият продукт.

 

Големият интерес към кулинарната демонстрация бе провокиран от все по-налагащите се в българските ресторанти качествени говежди меса, при които са важни произходът, начинът на отглеждане и породата на животните, а също така и разнообразните видове кулинарни сечения, ставащи популярни сред българските ценители на хубавата храна, с американските си наименования, като рибай, контрафиле (стриплойн), ребра (шорт рибс), ръмп стек, фланк стек и др.

 

Към момента американското говеждо месо, което МЕТРО предлага е с произход от Айова, Небраска и Дакота.  „Търсенето на качествени говежди меса в България става все по-голямо, като разнообразието в сечения и произход е много важно за българските ресторантьори.“, казва Ивайло Пенев, търговец Месо в МЕТРО. „Днес промотираме асортимента си от САЩ, но предлагаме много качествени меса и от Ирландия, Холандия, Уругвай, Аржентина и Бразилия. Естесвено имаме и качествен Black Angus, отгледан в България“.  

 

Съединените щати са най-големият производител на говеждо месо в целия свят. От пасището до чинията , цялата хранителна верига работи заедно, за да осигури висококачествено и здравословно говеждо месо за потребителите.  Месото, доставяно в МЕТРО, е от млади говеда на възраст под 30 месеца, хранили се основно с фураж и зърно. Месото е чисто и безопасно, казват експертите по качество на МЕТРО, защото в САЩ е забранено използването на стимулатори на растежа.  Голяма част от неговото разнообразие МЕТРО ще представи по време по време на протичащите през февруари Американски седмици в магазините на веригата.



Посланик Херо Мустафа

От три години налагаме автентични български продукти, вкусове и рецепти, но предлагаме и интересни международни продукти, които да разнообразят менюто на нашите клиенти, каза Атила Йенисен, главен изпълнителен директор на веригата

шеф Джон Кадю, световен посланик на американското говеждо

От три години налагаме автентични български продукти, вкусове и рецепти, но предлагаме и интересни международни продукти, които да разнообразят менюто на нашите клиенти, каза Атила Йенисен, главен изпълнителен директор на веригата

От категорията

Коприва с ориз и пролетни подправки

Коприва с ориз и пролетни подправки-1585644179.jpg

31 март 2020 | 11:41

На Благовещение се ядат риба и спанак: Вкусни рецепти за празника

-1478080546.jpg

24 март 2020 | 19:00

Спаначени кюфтенца

Спаначени кюфтенца-1584006939.jpg

12 март 2020 | 11:54

Какво да сготвим на Тодоровден - традиционни рецепти

-1491556349.jpg

6 март 2020 | 11:21

За да коментирате, трябва да влезете в системата. Моля, въведете потребителско име и парола, а ако все още нямате регистрация, си направете. Процедурата няма да отнеме повече от няколко минути, а за Ваше удобство може още по-бързо да влезете с профила си във Фейсбук.


Каракочев


19 февр. 2020 | 22:04



Месото е чисто, само малко хормони.


За да коментирате, трябва да влезете в системата. Моля, въведете потребителско име и парола, а ако все още нямате регистрация, си направете. Процедурата няма да отнеме повече от няколко минути, а за Ваше удобство може още по-бързо да влезете с профила си във Фейсбук.


zmei15


12 февр. 2020 | 09:04



Не мога да си представя българския посланник в някаква африканска страна да предлага агнешко.Въобще някой дава ли сисметка за нивото на американския посланник?Даваме ли си сметка за пътя покойто е поел "стратегическия ни съюзник"?!


За да коментирате, трябва да влезете в системата. Моля, въведете потребителско име и парола, а ако все още нямате регистрация, си направете. Процедурата няма да отнеме повече от няколко минути, а за Ваше удобство може още по-бързо да влезете с профила си във Фейсбук.


Mari Paunova


12 февр. 2020 | 00:13



Колко годишно е американското говеждо??.......от 100, 200 години?!


За да коментирате, трябва да влезете в системата. Моля, въведете потребителско име и парола, а ако все още нямате регистрация, си направете. Процедурата няма да отнеме повече от няколко минути, а за Ваше удобство може още по-бързо да влезете с профила си във Фейсбук.


Kai


11 февр. 2020 | 23:44



Фуражът е предимно ГМО царевица. Все по тлъсти американци, а сега и българи.


За да коментирате, трябва да влезете в системата. Моля, въведете потребителско име и парола, а ако все още нямате регистрация, си направете. Процедурата няма да отнеме повече от няколко минути, а за Ваше удобство може още по-бързо да влезете с профила си във Фейсбук.


Йордан Бояджиев


11 февр. 2020 | 21:53



от кравариТЕ за аборигените _ ГОВЕЖДО_ ДА ВИ Е СЛАДКО !!!!


За да коментирате, трябва да влезете в системата. Моля, въведете потребителско име и парола, а ако все още нямате регистрация, си направете. Процедурата няма да отнеме повече от няколко минути, а за Ваше удобство може още по-бързо да влезете с профила си във Фейсбук.