Мая Манолова: Ако хората искат, ще участвам на кметските избори

Някой много е притеснен от моята кандидатура, посочи омбудсманът

Мая Манолова: Ако хората искат, ще участвам на кметските избори. Властта няма да ме сплаши!

10127 | 7 авг. 2019 | 08:38

Впрягането на цялата пропагандна машишна на властта, на всички приближени медии срещу това, което правя, показва страх, огромно притеснение, паника, някой е много притеснен дали аз няма да се кандидатирам за кмет на София.


Решението, дали ще се кандидатирам за кмет, ще бъде изцяло продиктувано от интересите на гражданите. След като в една държава омбудсманът, който е призван да защитава хората, е атакуван, сплашван, дискредитиран, какво остава за гражданите. Това каза по БНТ омбудсманът Мая Манолова.

 

Тя заяви, че се опитват да я сплашат и дискредитират, защото очевидно някой се страхува дали тя ще го направи.

Запитана какво би наклонило везните към едно такова решение, Манолова заяви пред БНТ:

"Все по-трудно ми е и да защитавам правата хората, виждате - хората са мачкани, уволнявани, властта продължава да ги лъже. Има опити да бъде блокирана моята работа като омбудсман, да ми се пречи да си върша работата.

От друга страна впрягането на цялата пропагандна машишна на властта, на всички приближени медии срещу това, което правя, показва страх, огромно притеснение, паника, някой е много притеснен дали аз няма да се кандидатирам за кмет на София.

Опитът да ме вкарат във всякакви некадърни сценарии, да говорят от мое име, да разпространяват фейкновини медии и хора, близки до властта, това няма как да ме сплаши и притесни. Показала съм, че решенията ги вземам аз, не под натиск и ги вземам в интерес на гражданите, така че моето решението ще бъде изцяло продиктувано от интересите и очакванията на гражданите.

Но след като в една държава омбудсманът, който трябва да защитава хората, е препятстван, атакуван, има опити да бъде сплашен, да бъде дискредитиран, какво остава за останалите граждани".

 

Хората са беззащитни и гневни, защото властта се опитва да прехвърли вината за африканската чума върху тях. Някой обаче не си е свършил работата и е проспал нахлуването на заболяването. Представителите на властта вчера казваха на стопаните как не са прочели някакви закони“, каза Мая Манолова. 


„Тези, които е трябвало да регистрират животните, са хората от Министерството на земеделието и храните. Не може да се управлява само с чиновници от София, трябва да се отиде и на място. Не е вярно, че хората нямат право да отглеждат прасета за лични нужди. Сега всички трябва да бъдат обезщетени по пазарни цени за всяко убито животно, защото нерегистрирането на животните е по вина на институциите“, обясни Манолова. Тя допълни, че се опитва да посредничи между стопаните на прасета и властта. 

Омбудсманът коментира и уволнението на медицинската сестра Мая Илиева от Токуда, която е главен организатор на протести. „Ясно е защо Мая Илиева беше ударена по този начин като вдъхновителка на протести. Опитват се чрез нея да сплашат и останалите, които искат да изкажат мнението си. Прави се опит за разделение между лекари и медицински сестри. Когато протестите на медиците не спряха, започнаха уволненията и мачкането на хората, които ги организират. Утре в 10:00 часа пред болница „Токуда“ ще има протест в защита на Мая“, заяви Манолова. 

Политически партии не коментирам, няма как да коментирам и политически проект, заяви Мая Манолова за бъдещата формация "Няма такава държава" на Слави Трифонов


От категорията

Цвета Караянчева: Добре съм, имам счупена раменна става

-1558689991.jpg

"Пиша тук, тъй като нямам възможност да отговоря на всички обаждания - да, ...

15 септ. 2019 | 14:26

Пленумът на БСП реши

Гуцанов и Костадинов - аут от Варна, проф. Клисарова ще е кандидат за кмет на БСП и водач на листата

Гуцанов и Костадинов - аут от Варна,-1568546226.jpg

След двучасово обсъждане на ситуацията във Варна пленумът на БСП реши - ...

15 септ. 2019 | 14:15

Националният съвет на БСП утвърди Мая Манолова като кандидат за кмет на София

Националният съвет на БСП утвърди Мая Манолова като кандидат за кмет на София -1568539683.jpg

Тя беше гласувана анблок с останалите кандидати за кметове

15 септ. 2019 | 12:22

Местни избори 2019

Вижте всички кандидати за кметове на „БСП за България“ по области и общини

-1567490100.jpg

Те бяха утвърдени на Националния съвет на БСП на 3 септември и на днешното ...

15 септ. 2019 | 14:20

За да коментирате, трябва да влезете в системата. Моля, въведете потребителско име и парола, а ако все още нямате регистрация, си направете. Процедурата няма да отнеме повече от няколко минути, а за Ваше удобство може още по-бързо да влезете с профила си във Фейсбук.


Mari Paunova


8 авг. 2019 | 09:42



Г н Лулчев ,не сте ме разбрали.Не страдам от никакъв синдром и не Ви смятам за предател само защото не мислите като мен.Искам само да кажа, че не одобрявате никого ,но и не давате предложение ,и ако само стоим отстрани и наблюдаваме няма да получим промяната, която искаме.Колкото до управлението на БСП и ДПС, според ситуацията в момента,това управление беше официално и пред очите на всички, след което ДПС подкрепяше и продължава да подкрепя шайката герб,което е по лошия вариант.Освн това при правителството на Станишев, независимо от някои негови грешки се направиха доста добри неща: добра социална политика, много по малък външен дълг, повече чужди инвестиции и др.А герб,какво направи при 10 год. си"управление"...съсипана държава на дъното по всички позитивни показатели!!! Така,че има разлика между БСП и герб и тя е в полза на БСП!!!


За да коментирате, трябва да влезете в системата. Моля, въведете потребителско име и парола, а ако все още нямате регистрация, си направете. Процедурата няма да отнеме повече от няколко минути, а за Ваше удобство може още по-бързо да влезете с профила си във Фейсбук.


Димитър Степанов


8 авг. 2019 | 12:12



Правилно, Mari. И аз това им обяснявам. Ако повторим героите на Алеко "Всички са маскари", няма да свършим нищо. Да така е за Станишев. Той има най успешното управление за 30 години капитализъм, въпреки, че сега трябва да не се намесва в БСП, защото БСП още не се е оправила напълно от неговите грешки с Пеевски и Местан в 2014 г. Аз в мой коментар към Лулчев отговорих на въпроса за коалиционните партньори в бъдещо управление на БСП и няма да се повтарям. Но искам да подчертая, че при тройната коалиция всичко бе договорено и определено предварително и открито. Знаете за съотношението 3:5:8 за съставите на всички нива. Да приет бе плоския данък, за да се извади сивата икономика на светло и частично имаше успех. Но това все пак бе компромис на БСП, за да се преизчислят 3 пъти пенсиите с по 10% и за 4 години те скочиха 2 пъти. Това и Живков не го е правил през Соца.


123


7 авг. 2019 | 23:11



Мая е новата "месия",Борисов е новия "Доган"...Остава само"Тиквата" да каже...аз разпределям евробаницата...и воала...Мая е "спасителката на бял кон"!!!"Оплаквачката" е новия проект на Посолството...Отдавна няма нищо общо с народа...след одобрението на Истанбулската Конвенция...и неглижирането на "Стратегията против децата"!!!Няколко наивни хора...са произвели телевизиите на задкулисието!!!


За да коментирате, трябва да влезете в системата. Моля, въведете потребителско име и парола, а ако все още нямате регистрация, си направете. Процедурата няма да отнеме повече от няколко минути, а за Ваше удобство може още по-бързо да влезете с профила си във Фейсбук.


Димитър Степанов


8 авг. 2019 | 11:50



Манолова е всичко лошо, а Фандъкова чистата невинност. Това се опитвате да ни внушите. Извинявайте, не ни учете. Ние не сме Дон Кихотовци, а реалисти. Манолова има качества на смени олигархичния, корумпиран модел на управление на столицата, продължил 30 години. Това е истината. А какво приела, какво неглижирала са допълнения към пейзажа. Ще гледаме основното, а няма да се занимаваме с шумолене на орехи, както е казвал ак. Курчатов на своите сътрудници. Това е положението!


Димитър Степанов


7 авг. 2019 | 17:21



Сега е момента да се удари здраво ГЕРБ в сърцето(столицата). Рейтингът на Манолова е висок, този на Фандъкова пада, ГЕРБ се гърчи в скандали и корупция. Дори Манолова да не спечели, за което никой няма да я обвини, то ударът ще разклати така сериозно ГЕРБ, че краят ще е предизвестен!


За да коментирате, трябва да влезете в системата. Моля, въведете потребителско име и парола, а ако все още нямате регистрация, си направете. Процедурата няма да отнеме повече от няколко минути, а за Ваше удобство може още по-бързо да влезете с профила си във Фейсбук.


Димитър Степанов


8 авг. 2019 | 11:40



Сега на въпроса: с кого ще управлява БСП, ако няма пълно мнозинство? Нинова отговори на този въпрос скоро. Ще се проведе вътрешнопартиен референдум и въз основа на него ще се реши, но ако се следват повечето основни пунктове в програмата на БСП. Ако не, отива се на нови избори. И накрая един въпрос. Защо се приема ГЕРБ да управлява в коалиции, а се пита БСП какво ще прави? Ами и тя може да управлява в коалиции, но при строго определени предварително условия. И бъди сигурен, че ще управлява много по добре от ГЕРБ, защото ако народът търпи ГЕРБ вече 10 години, поради заплахи и натиск, то това при БСП няма как да се случи.


Димитър Степанов


8 авг. 2019 | 11:34



Дълг 5 млрд.евра, а за 2018 е 12.5 млрд. евра, ПЧИ по 6 млрд.евра годишно, сега 0.5 млрд.евра. Ше кажеш въведе плоския данък. Да, но като компромис, за да преизчисли пенсиите 3 пъти по 10% за 3 години и за 4 години пенсиите скочиха двойно. Тази партия създаде за половин век индустриална, научна, културна, спортна, социална съвременна България(на 27 мо място в ООН по ИЧР, сега сме на 57 мо) и затова надеждата на хората е в БСП.


Димитър Степанов


8 авг. 2019 | 11:27



И затова неслучайно тази партия на социалистите е на 128 години, защото е партия дълбоко свързана с народа. В момента БСП е най демократичната българска партия. Там затова има открити идейни спорове между различни тенденции в нея. Както навсякъде по света има разбира се и лични спорове, но те не са определящите. Всички ренегати, които напуснаха БСП в трудни моменти се провалиха и това не е случайно. Кое трябва да се гледа за една партия нейната програма и устав. БСП е единствената българска партия в програмата на която е записано нещо много важно и то не се променя вече 30 години. Това е "Историческо преодоляване на капитализма". Дори и с грешките си в управлението, дори в коалиции БСП основно е следвала социална политика. Станишев, въпреки своите грешки, въпреки коалиционните компромиси, направи управление с най добри социално икономически показатели за 30 години капитализъм. 6% 6.5% ръст на БВП всяка от 4 те години. Дълг 5 млрд


Димитър Степанов


8 авг. 2019 | 11:10



Лулчев, Вие поставяте доста често ГЕРБ и БСП на една плоскост. Това е дълбоко неправилно. Кои са ГЕРБ? Те са проект на олигархията и са от 12 години. А БСП е с минало от 128 години. Създадена е от Благоев и напредничевата тогава българска интелигенция в 1891 неслучайно на Илинден, а Освобождението е в 1878. Те са наследници на българските национални революционери. Ботев е социалист утопист, който защитава Парижката комуна в Смешен плач. Дори Захари Стоянов признава това в първата автобиография на Ботев. Благоев помага при боевете за Самарското знаме в Стара Загора. Повечето хора около Гоце Делчев, включително Делчев и Яворов изповядват социалистически идеи и затова имат различия с върховистите от царство България. Партията на социалистите социалдемократите комунистите неслучайно няколко пъти си сменя името в зависимост от текущата ситуация , но целите са все същите социална справедливост, социализъм.


Лулчев


7 авг. 2019 | 22:46



Степанов, ГЕРБ сами се приближават към логичния си край.Лошото е това, че няма нови лица в изхабената до крайност политическа класа, която сама се е докарала до състоянието на невъзможност да работи и да се ползва с доверие в обществото.Хайде, нека не се залъгваме!!! Какво означава власт на някоя си партия, която е спечелила парламентарни избори с 1.5 млн.гласа? Че това са 1 4 от избирателите в страната, а за тези с по 100 000 или с 200 000 гласа не ми се говори.Извинете, но 25% представителност не е нищо, а за последващите комбинации и схеми за създаване на правителство трябва ли да спорим, че са с пазарни нрави и без всякаква принципност и идейно съдържание? Искам ГЕРБ да изчезнат в небитието! Как ще стане, не знам? Идват парламентарни избори, БСП примерно печели...и после с кого, уважаеми Степанов?


Лулчев


7 авг. 2019 | 22:34



А защо трябва да одобрявам някой си, който веднъж е мимикрилал като кариерист комунист и се прави на душа невинна? Аз съм обективен човек и не страдам от партийни пристрастия.За мен са добри само тези, които правят добро за Родината ми.За сега такива хора не виждам сред тези, които се боричкат за кокала на властта.И ГЕРБ са лицемери и крадливи, а същото мога да кажа и за останалите от т.нар. "елит", които са били във властта.Това, че ГЕРБ са доказани бандити и некадърници, и че трябва да бъдат изметени от властта, съвсем не означава, че на тяхно място ще дойдат бели ангели.Моля, не страдайте от гербаджийският синдром, че който не е с тях е "предател" и "червен боклук".Това е много примитивно като схващане и като поведение.Същото се отнася и до привържениците на БСП, които смятат, че този, който им говори за недостатъците им и за кражбите им е гербаджия или "син боклук". Това, че БСП управляваха с ДПС,


Mari Paunova


7 авг. 2019 | 22:17



Г н Лулчев, как мислите, че вашите молитви срещу шайката герб ще се реализират след като не одобрявате никого?!


Димитър Степанов


7 авг. 2019 | 21:32



Никак не бъркам мечти и реалност. Писах, че Манолова дори да не спечели ще разклати сериозно ГЕРБ и ще го приближи към логичния му край. Не бъркайте проблемите в НС на БСП и левия електорат. Както се видя на последното заседание на конгреса, предавано директно по БСТВ, което е невъзможно да стане в ГЕРБ, гласовете за линията на Нинова бяха 5:1.


Лулчев


7 авг. 2019 | 21:08



Е, г н Степанов, моля не бъркайте мечти и реалност!Това, че ОПГ ГЕРБ се гърчи в скандали и корупция е безспорен факт, но това е разбираемо за малка част от широката публика, както и това, че в БСП също не ухае на рози.Най_грубо казано в България за футбол се карат за "Левски" и "ЦСКА", а в политиката за ОПГ ГЕРБ и БСП.Всички други футболни и политически субекти извън изброените могат да се определят като ...метеорити.Прелитат и оставят кратка следа, падайки...


Барбара


7 авг. 2019 | 12:25



В качеството си на омбутсман М. Манолова се утвърди като смел, решителен и енергичен човек, свободен от партийни пристрастия, борец за справедливост и законност, с чувство за съпричастност към болките на хората. Ако се кандидатира, това ще е надежда именно за установяване на ред, законност и справедливост, от което всички нормални хора тук се нуждаят и което всъщност плаши статуквото. Ако това се установи за софиянци, би било надежда и за всички останали. Добре е да е независим кандидат, подкрепен от БСП, но смятам, че биха могли да я подкрепят и други политически сили.


За да коментирате, трябва да влезете в системата. Моля, въведете потребителско име и парола, а ако все още нямате регистрация, си направете. Процедурата няма да отнеме повече от няколко минути, а за Ваше удобство може още по-бързо да влезете с профила си във Фейсбук.


Mari Paunova


7 авг. 2019 | 12:09



Действай Мая, подкрепямете и успех!!!


За да коментирате, трябва да влезете в системата. Моля, въведете потребителско име и парола, а ако все още нямате регистрация, си направете. Процедурата няма да отнеме повече от няколко минути, а за Ваше удобство може още по-бързо да влезете с профила си във Фейсбук.


Херодот


7 авг. 2019 | 11:59



Проекта на Слави Трифонов "Няма такава държава"е обида за държавата ни с 13000 годишна история!Това е срам за държавата ни!!Ако той влезе в Парламента,ще бъде патерица на герб и тогава няма наистина да има такава държава България!!!Време е да си сменят името така ли не можаха да измислят друго име! Има и умни мъже в екипа му!!!


За да коментирате, трябва да влезете в системата. Моля, въведете потребителско име и парола, а ако все още нямате регистрация, си направете. Процедурата няма да отнеме повече от няколко минути, а за Ваше удобство може още по-бързо да влезете с профила си във Фейсбук.


Херодот


7 авг. 2019 | 11:53



Тези някои,които се страхуват от Мая Манолова,са управниците от шайката герб и има защо!!!Ако тя стане кмет ще разкрие огромните им кражки от софийска община чрез обществените поръчки дадени на герерберски фирми!!!Крайно време е Мая Манолова да вземе решение и да се кандидатира за кмет на София и то като кандидат издигнат от БСП!!!


За да коментирате, трябва да влезете в системата. Моля, въведете потребителско име и парола, а ако все още нямате регистрация, си направете. Процедурата няма да отнеме повече от няколко минути, а за Ваше удобство може още по-бързо да влезете с профила си във Фейсбук.


Димитър Степанов


7 авг. 2019 | 11:18



Слушах тази сутрин интервюто на Манолова. Считам, че по голяма е вероятността да се яви на тези избори. Защо е необходимо да се яви? В момента Манолова има личен рейтинг близо до президента. Превъзхожда по всички линии Фандъкова, която се износи с безличието си! Манолова е доказан политик, парламентарист и юрист. Има твърд характер и е боец, като Нинова. Манолова е с ляво мислене и не се страхува от натиск. Дори да не спечели София ще повлече много гласове за съветници на БСП и партии, които ще я подкрепят. Съставът на общинския съвет няма да е същия и това ще е в полза на столичани. Ако спечели, това ще е началото на края на ГЕРБ. Ако загуби никой няма да я упрекне, но ще вдигне гласовете на опозицията срещу ГЕРБ. Така че, при всички случаи явяването и ще се отрази положително върху гражданите на столицата. Дано голяма част от тях го осъзнаят предварително, преди да отидат към урните. То е в техен интерес, в противен случай да се сърдят на


За да коментирате, трябва да влезете в системата. Моля, въведете потребителско име и парола, а ако все още нямате регистрация, си направете. Процедурата няма да отнеме повече от няколко минути, а за Ваше удобство може още по-бързо да влезете с профила си във Фейсбук.


Димитър Степанов


7 авг. 2019 | 20:28



Не , моето мнение е , че не включва и БСП е на същото мнение. Станишев го прави , защото е лидер на ПЕС и тук издишат тотално.


Antova


7 авг. 2019 | 15:32



Лявото мислене включва ли защита на Истанбулската конвенция?


смърт за сорос


7 авг. 2019 | 10:23



Ами налага се, ама със БСП, само с тях може да се бутне тва некадърно правителство, а и само те знаят как да оправят държавата!


За да коментирате, трябва да влезете в системата. Моля, въведете потребителско име и парола, а ако все още нямате регистрация, си направете. Процедурата няма да отнеме повече от няколко минути, а за Ваше удобство може още по-бързо да влезете с профила си във Фейсбук.


Димитър Степанов


7 авг. 2019 | 11:20



Точно. Съгласен!


Катя


7 авг. 2019 | 09:33



Ами хората искат, и с основание!


За да коментирате, трябва да влезете в системата. Моля, въведете потребителско име и парола, а ако все още нямате регистрация, си направете. Процедурата няма да отнеме повече от няколко минути, а за Ваше удобство може още по-бързо да влезете с профила си във Фейсбук.


Майстор Бг


7 авг. 2019 | 09:05



Абе кандидатирай се и фейк новините спират.


За да коментирате, трябва да влезете в системата. Моля, въведете потребителско име и парола, а ако все още нямате регистрация, си направете. Процедурата няма да отнеме повече от няколко минути, а за Ваше удобство може още по-бързо да влезете с профила си във Фейсбук.


Димитър Степанов


7 авг. 2019 | 20:31



Напротив, селски. Кандидатирай се и оплювките веднага започват в герберастките медии.


първан


7 авг. 2019 | 09:05



Манолова ще е кмета на София и ще бъде добър кмет.Има и още една опция за България ако тя бъде избрана,тя ще е началото на края на ШАЙКАТА.


За да коментирате, трябва да влезете в системата. Моля, въведете потребителско име и парола, а ако все още нямате регистрация, си направете. Процедурата няма да отнеме повече от няколко минути, а за Ваше удобство може още по-бързо да влезете с профила си във Фейсбук.


Antikiller


7 авг. 2019 | 09:05



Плюят по БСП, но няма ли я тази партия ще вием като вълци срещу месечна...


За да коментирате, трябва да влезете в системата. Моля, въведете потребителско име и парола, а ако все още нямате регистрация, си направете. Процедурата няма да отнеме повече от няколко минути, а за Ваше удобство може още по-бързо да влезете с профила си във Фейсбук.


Стоян Христов


7 авг. 2019 | 09:03



Мутромилиционерогерберастите пълнят гащите си с БОКо само като чуят имената на Корнелия и Мая...!!! :::))) Ха, ха, ха... :::))) БОК означава лай.о на ердогански... Дааа...


За да коментирате, трябва да влезете в системата. Моля, въведете потребителско име и парола, а ако все още нямате регистрация, си направете. Процедурата няма да отнеме повече от няколко минути, а за Ваше удобство може още по-бързо да влезете с профила си във Фейсбук.