Заради случката полетът от Сакрамето до Тексас бил отложен за няколко часа

Свалиха пътник от самолет заради шега с водка

1089 | 15 май 2019 | 16:50

Мъжът не е обвинен в никакво престъпление, но инцидентът подтиква Узелак да подаде жалба срещу „Саутуест“ срещу стюардесата. "Ако бъдат разгледани записи на инцидента, може би това ще попречи на подобно нещо да се случи отново", казва той


Пътник на „Саутуест Еърлайнс“ бе свален от полет на международното летище в Сакраменто, след като шеговито попитал стюардесата дали водата, която сервира не може да е водка, предаде БГНЕС.

 

Според изданието полетът на 8 май от Сакраменто, Калифорния до Остин, Тексас през Лос Анджелис, е бил отложен за няколко часа заради проблеми с поддръжката на осветлението и презареждането, когато стюардесите са започнали да раздават вода на пътниците.

 

"Той каза нещо като: Трябва да ни раздават водка, задето ги чакахме толкова дълго", разказва пътника Петър Узелак, позовавайки се на остроумната забележка на неидентифицирания мъж. По разказа на Узелак обаче, стюардесата, която той описва като млада, не се е била впечатлена от шегата. "Тя дойде и каза нещо като “не мисля, че ми хареса вашата шега“. Тогава жена ми се опита да се намеси, казвайки: „Вижте, ние сме в този самолет от часове“. А стюардесата отвърна "Е, аз също, така че свиквайте с това". След което я видях да говори по телефона“, продължава разказа си Узелак.

 

Няколко от пътниците са се обявили в защита на мъжа, след като самолетът бил върнат обратно на пистата и няколко помощници на шерифа на окръг Сакраменто са се качили на борда, за да го изхвърлят. "Тогава хората започнаха да крещят и казваха, че този човек не е направил нищо", разказва свидетелят.

 

Мъжът не е обвинен в никакво престъпление, но инцидентът подтиква Узелак да подаде жалба срещу „Саутуест“ срещу стюардесата. "Ако бъдат разгледани записи на инцидента, може би това ще попречи на подобно нещо да се случи отново", казва той. „Летя от десетилетия и никога не съм виждал нещо подобно“.

 

От своя страна „Саутуест Еърлайнс“ заявиха, че ще споделят доклада с екипа си за връзки с клиентите. "Съжаляваме за всеки не толкова положителен опит, който клиентите имат на борда на нашите самолети. Ние обслужваме над 100 милиона клиенти всяка година и се стремим да поддържаме комфорт през цялото време", заявиха те. 


От категорията

Борис Джонсън с неподписано писмо до "нашите приятели в ЕС". Няма да преговарям за ново отлагане

-1531164309.jpg

Председателят на Европейския съвет Доналд Туск е говорил с ръководителят на ...

20 окт. 2019 | 09:11

Торнадо в Северен Далас остави над 100 000 домакинства без ток (Видео)

-1450989068.jpg

Неблагоприятните метеорологични условия доведоха и до отмяната на полети на ...

21 окт. 2019 | 10:35

Сергей Лавров: Приветстваме продължаването на диалога ни с България

-1571648867.jpg

Лавров е отбелязал, че двустранните отношения са базирани върху дълбоки ...

21 окт. 2019 | 12:48

Индия обяви, че започва разработването на хиперзвуково оръжие

-1571649629.jpg

Китай, Русия и САЩ вече тестват различни видове хиперзвукови оръжия

21 окт. 2019 | 12:18

За да коментирате, трябва да влезете в системата. Моля, въведете потребителско име и парола, а ако все още нямате регистрация, си направете. Процедурата няма да отнеме повече от няколко минути, а за Ваше удобство може още по-бързо да влезете с профила си във Фейсбук.