Заради случката полетът от Сакрамето до Тексас бил отложен за няколко часа

Свалиха пътник от самолет заради шега с водка

1024 | 15 май 2019 | 16:50

Мъжът не е обвинен в никакво престъпление, но инцидентът подтиква Узелак да подаде жалба срещу „Саутуест“ срещу стюардесата. "Ако бъдат разгледани записи на инцидента, може би това ще попречи на подобно нещо да се случи отново", казва той


Пътник на „Саутуест Еърлайнс“ бе свален от полет на международното летище в Сакраменто, след като шеговито попитал стюардесата дали водата, която сервира не може да е водка, предаде БГНЕС.

 

Според изданието полетът на 8 май от Сакраменто, Калифорния до Остин, Тексас през Лос Анджелис, е бил отложен за няколко часа заради проблеми с поддръжката на осветлението и презареждането, когато стюардесите са започнали да раздават вода на пътниците.

 

"Той каза нещо като: Трябва да ни раздават водка, задето ги чакахме толкова дълго", разказва пътника Петър Узелак, позовавайки се на остроумната забележка на неидентифицирания мъж. По разказа на Узелак обаче, стюардесата, която той описва като млада, не се е била впечатлена от шегата. "Тя дойде и каза нещо като “не мисля, че ми хареса вашата шега“. Тогава жена ми се опита да се намеси, казвайки: „Вижте, ние сме в този самолет от часове“. А стюардесата отвърна "Е, аз също, така че свиквайте с това". След което я видях да говори по телефона“, продължава разказа си Узелак.

 

Няколко от пътниците са се обявили в защита на мъжа, след като самолетът бил върнат обратно на пистата и няколко помощници на шерифа на окръг Сакраменто са се качили на борда, за да го изхвърлят. "Тогава хората започнаха да крещят и казваха, че този човек не е направил нищо", разказва свидетелят.

 

Мъжът не е обвинен в никакво престъпление, но инцидентът подтиква Узелак да подаде жалба срещу „Саутуест“ срещу стюардесата. "Ако бъдат разгледани записи на инцидента, може би това ще попречи на подобно нещо да се случи отново", казва той. „Летя от десетилетия и никога не съм виждал нещо подобно“.

 

От своя страна „Саутуест Еърлайнс“ заявиха, че ще споделят доклада с екипа си за връзки с клиентите. "Съжаляваме за всеки не толкова положителен опит, който клиентите имат на борда на нашите самолети. Ние обслужваме над 100 милиона клиенти всяка година и се стремим да поддържаме комфорт през цялото време", заявиха те. 


От категорията

В Скопие: Защо историците ни мълчат, че българите са татаро-монголи?

-1544339677.jpg

Комисията подарява македонската история на България с признаването на цар ...

15 юни 2019 | 14:48

Обща стачка и протести в Бразилия, полицията използва сълзотворен газ и гумени куршуми

Снимка: БНР-1560602688.jpg

Недоволството е срещу пенсионната реформа и орязването на бюджета за ...

15 юни 2019 | 15:44

Зоран Заев очаква Скопие да започне преговори за присъединяване към ЕС още тази година

-1510986804.jpg

Министър-председателят предрича позитивни резултати за преговорите от ...

17 юни 2019 | 15:06

Попарата е сред най-екзотичните закуски в света според CNN

Сн. Моето детство-1560771782.jpg

В статия за кулинария Каси Барбър слага закуската в компанията на тунизийската ...

17 юни 2019 | 14:42

За да коментирате, трябва да влезете в системата. Моля, въведете потребителско име и парола, а ако все още нямате регистрация, си направете. Процедурата няма да отнеме повече от няколко минути, а за Ваше удобство може още по-бързо да влезете с профила си във Фейсбук.