През последната седмица например се сблъскахме с наводнени абонатни станции в приземни етажи и мазета, пишат от компанията

ТЕЦ-Перник: Екипите ни се отзовават на всички сигнали на гражданите

2144 | 18 ян. 2021 | 17:53

Ние сме насреща да разгледаме всяка жалба и подаден сигнал. Молим за разбиране хората, че постигането на желания комфорт не винаги е в нашите възможности, пишат от дружеството


“Топлофикация Перник“ работи в нормален режим и без сериозни аварии към 15 – 18 януари 2021година. Това се казва в позиция на ръководството на компанията във връзка със зачестилите жалби за намаление топлоподаване.

Ето какво пишат още от ТЕЦ – Перник:
„Нашите екипи са ежедневно на терен и се отзовават на сигнали от граждани. В редки случаи обаче успяваме да съдействаме на нашите абонати. Причината е в остарелите вътрешни сградни инсталации, липсата на изолация или незатворени спирателни кранове.

 

 

Топлофикация Перник отговаря за поддържане на топлопреносната система до абонатната станция или до входа на съответния блок. След това идва ролята на етажната собственост, на качеството на сградната инсталацията, както и на действия породени от индивидуални решения в различните апартаменти.


Това разбира се не са 100% от случаите. Би било несправедливо да твърдим, че при нас винаги и всичко е изрядно. Когато причините са зависещи от нас, се стремим да отстраняваме неизрядностите в рамките на часове.


Ниските температури към настоящия момент изострят чувствителността на хората. Ние сме насреща да разгледаме всяка жалба и подаден сигнал. Молим за разбиране хората, че постигането на желания комфорт не винаги е в нашите възможности. Многократно сме призовавали да се обезвъдушават системите преди началото на отоплителния сезон, да се монтират и използват спирателни кранове, когато домакинствата поставят бойлери, а при възможност да се ревизират и целите сградни инсталации.


През последната седмица например се сблъскахме с наводнени абонатни станции в приземни етажи и мазета. Във всички тези случаи след отводняване бе възстановено нормалното топлоподаване.
Казусите са различни и индивидуални и във всички случаи се стремим да предложим най – доброто решение.


Топлофикация Перник е на разположение на жителите на града за сигнали, свързани с намалено топлоподаване на тел: 070050020 от 07,30 до 16,00 часа. Денонощен телефон: 076/658227, както и на e-mail формата създадена за удобство на сайта.“


ОЗК

От категорията

Проф. Даниела Бобева: Превръщаме дебата за структурните реформи в състезание за пари

Проф.Даниела Бобева-1591074946.jpg

Ако някой си въобразява, че ще разпределя някакви пари и ще се радва на това, ...

28 февр. 2021 | 13:11

Берлин се опасява от съдебни искове, ако спре строителството на „Северен поток-2“

-1600434274.jpg

"Не можем веднага да се откажем от въглищата, атомните електроцентрали и ...

28 февр. 2021 | 12:45

Министър Ананиев:Приходите от хазарта са паднали с 25%, заради отнетите лицензи на частните лотарии

-1592818880.png

"Как е възможно след отнемането на лицензите на основни фирми в хазарта, ...

27 февр. 2021 | 00:07

Кристалина Георгиева към G20: Световната икономика е в началото на своето възстановяване

Снимка БГНЕС-1614419955.jpg

Необходимо е международно взаимодействие за ускоряване на производството и ...

27 февр. 2021 | 11:57