Мария Донева, специално за Епицентър.бг
Хотел „Маринела” се превърна в още по-изискано място с отварянето на новия бутик на модна къща „Агресия”. Известният бранд отново зашемети и дамите, и господата с представянето на новата си мъжка колекция, под мотото „Нека заедно продължим традицията!”.
Традицията представлява онези ценности, умения и практики, които отразяват същността на обществото и които то съхранява във времето, предавайки от поколение на поколение.
През 1989 година с много амбиция и две скромни помещения, с персонал едва от десет човека, Александър и Мария Антови полагат основите на бъдещия гигант „Агресия”. Днес фирмата заема почетно място сред световно известните майстори в ушиването по мярка и традиционната италианска технология. Голямото производство и сплотения колектив са вече факт.
Марката се свързва, както с безупречния си стил за съвременния мъж, класа и качество за бизнесмените, така и с истинското значение на думата лукс, създаден от висококачествени материали и с перфектна изработка.
За да продължат традицията заедно, гостите отдадоха почит на създателя на „Агресия” - господин Александър Антов! Той ще остане завинаги в сърцата ни!
Водещ бе Иван Динев-Устата, а думите му развълнуваха дълбоко хората. Той съобщи още, че най-актуалният цвят през този сезон, ще бъде зеленият и че дамите могат да поднесат подарък на своя любим, решен в зелената гама.
В новия магазин на „Агресия” в класическа обстановка и с топли есенни акценти красивата собственичка на марката Мая Антова, бе поздравена от много гости, сред които бизнес дамата Ваня Червенкова, председателя на Академията за мода проф. Любомир Стойков, Милена Златкова от „Тройка на разсъмване”, актьорът Христо Живков, бизнесменът Валентин Михов, певците Владо Димов и Азис, собственикът на нощни клубове Петко Димитров и съпругата му Яна, която неотдавна го дари с второ дете.
Популярни лица от светския елит, бизнесмени, бизнес дами, политици и хора на изкуството, уважиха с присъствието си и лично подкрепиха фирмата. Модната марка представи дефиле с най-новите модели на световните брандове TOMBOLINI и La Martina, на които е вносител и дизайнерските си предложения за ушиване по мярка, съобразени с последните тенденции в материите и кройките. Събитието премина под формата на стилен и елегантен коктейл, декориран с бели орхидеи - символ на естетиката.
И в тази колекция са използвани естествени материи и високо качествени платове от символите на лукс и качество Scabal, Loro Piana, Dormeuil, Ermenegildo Zegna, Nino Cerruti. Новата колекция, представена от известни модели демонстрира кройки, които не са показвани досега на родния моден подиум. Облеклата излъчват изключителен стил, изчистеност и мъжественост. Там където няма вратовръзка, в костюма е прибавена джобна кърпичка, за да набляга на елегантността. Най-силно впечатление направиха саката, изработени от чиста вълна в цвят бордо, сиво и бежово, а някои от тях са без ръкави.
На ревюто бе представена отбрана част от колекция есен-зима 2016/2017 година, включваща: аржентинската марка La Martina - цветове и настроение, елегантен пуловер и яке от плетиво, най-актуалното в момента зелено, в комбинация с папийонка; италианския бранд TOMBOLINI – водещ в европейски и световен мащаб с технологията на изработка Zero Gravity. Дрехи, изработени само от плат без допълнителни материали, носещи невероятно удоволствие и лекота.
Две в едно – бизнес и пътуване, съчетава серията ВВ на TOMBOLINI. Създадена, за да улесни всеки работещ и пътуващ мъж, с изработените ризи, сака и панталони от немачкаеми и антибактериални материи; AGRESSIA – стил, класа и елегантност, събрани в костюм, ушит по мярка, специално за клиента, съобразен с последните модни тенденции и личните му предпочитания.
За всички господа и ценители на лукса, „Агресия” е вносител на тъкани от най-добрите в този бранш.