„ЛУКОЙЛ-България“ отново събра своите ключови доставчици, партньори и контрагенти на Customer Smile Summit под мотото "Заедно към успеха".
Генералният директор на „ЛУКОЙЛ-България“ Иво Хоскенс запозна участниците с резултатите от изминалата година, като отбеляза, че е регистриран ръст на продажбите във всички категории стоки, предлагани в обектите на компанията.
На събитието бяха отчетени успешните резултати от организираните съвместно с доставчиците промоции и отличния ефект от внедряването на новата концепция "Лукойл Кафе".
Компанията ще заложи на тях и в следващата година, с още по-богат промо-календар и реновиране на редица бензиностанции от веригата според концепцията.
В рамките на събитието бяха раздадени и награди на партньорите на „ЛУКОЙЛ-България“ с най-голям принос за успеха на веригата.