Фейсбук обяви, че планира да скрива подвеждащите шокиращи заглавия, които целят да привлекат вниманието на читателя с единствената цел той да кликне на линка. Мотивът е, че подобни дразнещи заглавия отблъскват потребителите от социалната мрежа, пише в. „Ню Йорк Таймс“.
В момента потребителите на Фейсбук са общо 1.71 милиарда души.
От петък Фейсбук класифицира заглавия от типа на "Когато тя погледна под дивана и видя това... аз бях шокиран" като "clickbait", т.е. заглавия, които крият информация или подвеждат с единствената цел човек да кликне. Попаднали в тази категория, заглавията няма да се появяват толкова често на стените на потребителите.
"Искаме да се публикува съдържание, което интересува хората и мислим, че хората се интересуват от заглавия, които са много по-разбираеми", каза Адам Мосери, вицепрезидент на компанията.