Българската компания „Фуджияма Трейдинг“ сертифицира внос от Япония на зелен чай в оригинални опаковки. Най-здравословната напитка е с повече от 12-сет вековна традиция в ежедневието на хората, както в страната на изгряващото слънце, така и в много страни по света.
Ивайло Колев и Стефан Стефанов заминават за Япония, за да се запознаят отблизо с отглеждането и добиването на зеления чай. Двамата посещават различни фабрики и места, където договарят за първи път да внесат зелен чай от най-популярните разновидности: Сенча, Матча и Гьокуро.
„Зеленият чай е продукт, който се е доказал – това, което ме впечатли е уважението, което имат японците към зеления чай. То е огромно и не случайно са го ползвали като лекарство в миналото. Днес те пият зелен чай през целия ден, аз самият съм заменил водата с чай от началото на март тази година.
Може да приемате по 700 милилитра зелен чай на ден и ще се убедите сами в благоприятния ефект, който ще окаже върху организма ви“, сподели Ивайло Колев, съдружник във „Фуджияма Трейдинг“.
Гостите в София имаха възможността да опитат „Сенча“, който е ежедневния чай на японците, а „Матча“ се счита за най-здравословния чай на планетата, защото съдържа 16 различни аминокиселини, 8 пъти повече бетакаротин от спанака и 70 пъти повече антиоксиданти от портокаловия сок.
Още за здравословните ползи от приемането на зелен японски чай сподели и нутриционист и диетолог д-р Райна Стоянова: Винаги на всеки пациент без значение дали е на хранителен режим или не, препоръчвам да се пие зелен чай, защото той е източник на здраве и младост.
Зеленият чай неутрализира свободните радикали, които са продукт на стреса, на който сме подложени ежедневно. Зеленият чай ускорява метаболизма с повече от 30 процента и намалява кръвната захар, като по този начин предпазват от диабет.
Японският зелен чай „Матча“ е супер храна, която влезе в годишната класация на супер храните, заедно със “Сенча“ и „Гьокуро“ те имат изкючително антиракови свойства, показват последните проучвания. В префектура Шизуока, където се отглежда зеления чай, степента на ракови заболявания е необичайно ниска, дори и за японските стандарти, сподели Д-р Стоянова и допълни, че трябва да се възползваме максимално от ползите на зеления чай, защото той е една цяла култура.
Специален гост на представянето на зеления японски чай в София беше и Кибаяши сан- секретар по културните въпроси на посолството на Япония у нас. В световен мащаб зеленият чай има много последователи като големи посланици на неговите качества са Мадона, Лейди Гага, Джордж Клуни и други.
Всеки един от трите вида зелен чай, които „Фуджиама Трейдинг“ внася в България има специфични аксесоари. Те също се внасят от Япония, защото повечето са ръчно направени, рисувани и представляват част от японската култура, сподели Ивайло Колев.
При приготвянето на зеления чай трябва да се подберат правилните аксесоари и да се спазват установените правила на приготвяне на чая: използване на изворна вода, правилна температурна запарка и да се съобрази количеството вода с дозата зелен чай.
Българските потребители вече могат да поръчат оригинален зелен японски чай и аксесоари от електронния магазин на компанията www.ocha.bg, както и да се направят заявки за презентации и дегустации. Желанието на екипа на „Фуджияма Трейдинг“ е повече българи да научат за философията и полезните качества на зеления японски чай.