Международно жури от признати комуникационни експерти присъди една от най-престижните награди на Българската национална телевизия. Обществената медия e единствената отличена телевизия в оспорваната надпревара между 91 кандидатури за BAPRA Bright Awards 2016. Направление „Публични комуникации“ на БНТ получи голямата награда в категория „Кампания, реализирана от вътрешен ПР отдел“ за Детската Евровизия 2015.
„Тази награда е поредната висока оценка за професионализма на всички, които работиха по Детската Евровизия. Проектът обедини много хора и институции и се превърна в национална кауза. Чрез него успяхме да представим България по най-добрия начин пред света.
Той разкрива не само таланта на българските деца, но и древната история, богатата култура и прекрасната природа на страната ни.Детска Евровизия 2015 беше запомнящо се и много емоционално телевизионно предизвикателство за всички нас“ – сподели Силвия Симова, директор „Публични комуникации“.
Детската Евровизия е един от най-престижните конкурси за млади таланти в света. Събитието се организира от Европейския съвет за радио и телевизия и през 2015 година България за първи път бе негов домакин. 13-то издание на конкурса в София е най-мащабният телевизионен проект, реализиран някога у нас.