Най-добрата ни тенисистка Цветана Пиронкова се качи на високи токчета и хвърли спортния екип, за да се превърне в модел. И се справи съвсем професионално. Цвети стана рекламно лице на български диамантен холдинг и за целта й трябваха тоалети, достойни за скъпоценните камъни. И ги откри в лицето на София Борисова – трикратен носител на наградата за мода „Златната игла”.
Перфекнтана фигура на Пиронкова не наложи никакво преправяне на дългата зелена рокля „Романтика Фешън”, създадена за червен килим и на закачливата дантелена феерия на късия модел със синя дантела. Спортистката изобщо не се притесни от камерата. Тя вече има богат опит. Освен участитето в няколко реклами, преди няколко години „Орифлейм” засне най-красивите тенисистки, сред които бе и nашето момиче.